Op 6 oktober is het laatste Leekster Muziekfestival voor alle muzikanten uit Leek en omgeving

Voor de derde en laatste keer wordt dit jaarlijkse muzikale meespeelfeest georganiseerd. Vanaf 1 januari gaan we op in de Gemeente Westerkwartier.
’s Morgens vinden er workshops plaats voor belangstellende muzikanten onder leiding van gekwalificeerde docenten en ’s middags wordt er een groot orkest gevormd. Afsluitend is er het concert voor publiek. Hierbij wordt een gevarieerd programma aangeboden. Komt allen om dit laatste evenement te bekijken en beluisteren. Dit alles vindt plaats in de Rodenburghal in Leek en start om ’s morgens om 9.00 u. en ’s middags om 16.15 u.

Wil je meer informatie over deelname aan de workshops overdag of over het concert ’s middags, stuur dan een mail naar gonda.westra@gmail.com.

poster-lmf-definitief