Geert Bos en Onno Beukema erelid

In een feestelijke bijeenkomst van CMV Harmonie Leek op 8 februari 2020, benoemde het bestuur twee leden als erelid van de Harmonie. Geert Bos en Onno Beukema, beiden al meer dan 60 jaar muzikant, hebben de titel ‘erelid’ ruimschoots verdiend.

ereleden-onno-beukema-en-geert-bos-2020

Voorzitter Koos Winter memoreerde de geschiedenis van beiden: Geert en Onno zijn jong begonnen bij een muziekkorps en beiden hebben ze bij CMV Harmonie Leek veel vrijwilligerswerk verricht. Ze noemde onder andere de zorg en verantwoordelijkheid voor het toenmalige repetitielokaal, het mee organiseren van de maandelijkse bingo, het meebesturen als bestuurslid, kortom; altijd bereid om zich in te zetten voor de vereniging.

Met hun instrumenten, de Bes-bas en de Es-bas vormen ze de basis onder het orkest en met hun inzet gedurende al die jaren vormen ze het fundament onder het reilen en zeilen van CMV Harmonie Leek.