Kerstconcert Christelijke Muziekvereniging De Harmonie en Interkerkelijk koor Testify

Op zaterdag 17 december 2022 geven de Harmonie en Testify samen een Kerstconcert.Een mooie samenwerking, waarbij diverse kerstliederen ten gehore gebracht zullen worden. De avond zal gevuld worden met bekende kerstliederen als, Stille Nacht en Komt Allen Tezamen en ook moderne kerstklassiekers zoals Driving Home for Christmas. Daarnaast zullen de Harmonie en Testify een aantal stukken gezamenlijk ten gehore brengen.

De kerstsfeer zat er al goed in tijdens de voorbereidende repetitie.

Een mooie unieke samenwerking, iets dat beide partijen nog niet eerder gedaan hebben.De leden van de Harmonie en Testify zien uit naar het concert en hopen op een volle kerk.Wees welkom bij deze avond met muziek, liederen en samenzang. Aanvang 19:30 uur.