Muzikale afsluiting buitenconcerten bij De Violier in Oostindie

Na drie donderdagen concerten geven op verschillende locaties zijn we toe aan een welverdiende vakantie. Van De Zijlen, tot de wandelvierdaagse tot De Violier; ons orkest heeft genoten van het enthousiaste publiek en het muziek maken met en voor nieuwe leden. Iedereen die geïnteresseerd is in het spelen in een orkest kan zich via onze website aanmelden. Ook als je geen instrument kunt spelen of een oude hobby nieuw leven wilt inblazen ben je van harte welkom – wij stellen diverse instrumenten ter beschikking. Bovendien ontvang je als lid van CMV Harmonie Leek ook komend seizoen 20% korting op het lesgeld van Het Kunst Kwartier! Op donderdag 1 september start CMV Harmonie Leek met de voorbereidingen van het nieuwe seizoen, zoals de Grunneger Dainst op 11 september en een kerstconcert met Testify op 17 december.